XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
- Irakasleak gela garbia eta txukuna erakutsiko die eta gauzak non gorde behar dituzten azalduko du.
Gero, ordenari buruzko elkarrizketa bat egingo dute.
- Ariketak amaitu eta gero umeek, irakaslearen laguntzaz, dena batuko dute.
- Bloke logikoak mahaiaren gainean ipini.
Irudi gorri bat erakutsi eta esan:
Gero irakasleak irudi gehiago erakutsiko du; gorriak badira, umeek
- Txoko bakoitzean kutxa bat eta kolore desberdinetako fitxa batzu ipini eta umeek
Umeek esango dute:
-
-
- Jolasak errepikatu fitxak eta objektu urdinak erabiliz.
- Ikasleak bi taldetan banatu.
Talde batek objektu
Gero, aurkitu dituzten gauzak izendatuko dituzte.
Azkenean, ume bakoitzak bere taldeak aurkitutako gauza bat marraztuko du.
Irakasleak horman kartulina urdin bat eta gorri bat ipiniko ditu eta umeek, irakaslearen laguntzaz, marrazkiak dagokien lekuan itsatsiko dituzte.
- Eskolako gela desberdinetatik ibilaldi bat egin umeekin, bakoitzean zer egiten den azalduz.
Adibidez:
- Umeekin eskolari buruz hitz egin:
Eskolako arlo xarmangarriak nabarmendu umeak motibatzeko.
- Ume bakoitzari orri bat eman eta eskolan gehien gustatu zaienari buruz marrazki bat egiteko eskatu.
Amaitzean umeak bere marrazkia erakutsiko du eta zer den esango du.
Azkenean marrazki guztiekin hormairudi handi bat egin.